.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه عذرخواهی پالیزدار خطاب به هاشمی

عباس پالیزدار، که سال گذشته با ایراد اتهاماتی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، فرزندانش و شمار دیگری از روحانیون و علمای برجسته در سخنرانی معروفش در دانشگاه همدان، نامش بر سر زبان‌ها افتاد و پس از مدتی دستگیر و در دادگاه محاکمه شد، در نامه‌ای مهم به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضمن پس گرفتن ادعاهای خود از رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عذرخواهی کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فردا ، متن کامل این نامه که مهدی خزعلی، از دوستان نزدیک پالیزدار، آن را در وبلاگ شخصی‌اش منتشر کرده به شرح زیر است:


حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دام عزه
ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام

باسلام؛ با توجه به تعبیر آن بزرگوار در نامه به رهبری به "باند پالیزدار" احتراماً موارد ذیل به استحضار می‌رسد:

1. اینجانب یک بسیجی جانباز معتقد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌باشم، هیچ باندی ندارم و فقط به وظیفه خود در تحقیق و تفحص مجلس عمل کرده‌ام.

2. در 124 پرونده مورد بررسی تحقیق و تفحص مجلس هیچ پرونده‌ای از حضرتعالی و فرزندان شما نبود و در گزارش تحقیق و تفحص هم مدعی وجود پرونده علیه شما نشده‌ام.

3. متاسفانه در پایان سخنرانی در دانشگاه همدان، دانشجویی از خانواده شما سؤال کرد و اینجانب بدون هیچ مستنداتی به اتکای شنیده‌های غیر مستند از نزدیکان آقای احمدی نژاد مطالبی گفتم و در سخنرانی‌ها هم گفته‌ام که هیچ پرونده‌ای راجع به حضرتعالی و خانواده شما ندیده‌ام.

لذا بدینوسیله از محضر حضرتعالی عذر خواهی می‌کنم و امیدوارم این مختصر را به عنوان جبران بپذیرید تا باری بر دوش من در صحرای محشر نباشد.

4. پیشاپیش از صبر و بزرگواری شما که در طول این یکسال هیچ شکایتی از اینجانب ننموده‌اید تشکر می‌کنم، علی رغم این که تنها کسی که محق بر شکایت بود شما بودید.

والسلام علیکم و رحمه الله
عباس پالیزدار


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.